Thursday 15 March 2012

Afiq :)

Twink twink twink ! i'm backkkk ! lame tak update kan ? actually, busy busy and busy . HAHA .busy sebab ape nhe weyh ?? busy dengan SuperCinta<3 lahhhh kan kan ? Sape lagii ,haruslah dea yang soranggg ! kau ade ? mestilaaaa adekan ? okayy,taknak tahupun :P lately nhe kann ,aku asyek gaduh jee dengan dea :( kenapa erk ? sedihh lahh:( tapi memang salah aku pun :( taknak story panjang panjang ,aku cume nak cakap :




                                                       AKU BAHAGIA ADE DEA<3


*sayang ..
 
      Mengenali seseorang itu kadangkala membuat kita ketawa.<3mengenali seseorang juga kadangkala membuatkan kita mengalirkan air mata.<3sesungguhnya mengenali seseorang itu mampu memberi kita sejuta rasa<3marah<3sedih<3merana<3gembira<3sayang & rindu.<3.Namun,mengenali seseorang itu sebabenarnye anugerah<3Biarpun hadirnya hanya seketika & sementara.
      <3BERSYUKURLAH dengan kehadirannya kerana dengannya kita mengenal erti kasih sayang ..<3<3

Terima Kasih sebab ade bila saya perlukan awakkk :) dan terima kasih juga sebab buat saya bahagia bile bersama awaaakk<3
thanks for reading babe . GO AWAY HATERS :) !

No comments:

Post a Comment