Friday 2 March 2012

S to the A to the B to the A to the R :)

yess ,sabar ? ape sabar sabar nhe ? okay,bagi aku gelak dulu.HAHAHAHAHAHA ! (gelak tuh sopan siked bole tak ?)  ape aku peduli ? ape kaitan sabar dengan title aku harinhe ?capital A dah banyak bersabar dengan aku weyh :( thanks sayang sebab sabar dengan saya.iloveyouuu <3 awak yang saya sayanggggg ! walaupun hari hari saya nak cari pasal dengan awak ,tapi awak still sabar kan ? thanks :) lepas nhe saya takbuat dah .bile awak takde ,saya selalu check text yang awak send tuu :) sebab SWEET sangat.

*saya harap awak tak berubah :) awak ingat janji awak dekat saya. 2 tahun je, saya taknak memaksa . kalau awak sanggup, awak tunggu :( tapi saya berat hati nak lepaskan awak .
*budak gedik nhe sayang kat awak sangat :)
thanks for reading babe . GO AWAY HATERS :) !

No comments:

Post a Comment