Saturday 21 April 2012

nur afiqah razali ;)


tuuuuu deaaaa !! cudin dah mai daahhh :) HAHA.aku gurauu lahh .sape budak omeyy kat atas nhe ? jeng jeng jeng !! nhe lah budak yang selalu aku bahan ,gelak gile babi dengan dea .walaupun cikgu ade deapn kami :) yess ,dea selalu ade bile saya perlukan dea .actually,baru baru nhe , birhtday deaa :( tapikannnn ,aku tak wish punn .teruk kan aku nhe ? aku tak datang pun skolah pagi birthday deaa tuu.sebab aku tak sehat. tak sape tahu aku kt rumah .wlaupun tgh tak sehat , aku tetap gagahkan diri pegi rumah kawan aku dan buat muke sehat :) yaaa,itulah aku kan ??tibe tibe aku nampak dea kat rumah kawan aku , sumpahhh ! waktu tuhh aku rase nak menjerit . semua orang yang aku rindu ,semua ade kat situu:) terima kaseh allah !! Nur Afiqah Razali dea ade bile aku sedih ,gembira dan segala galanya . terima kaseh yee cudin !! HAHA ,Kenape ade name cudin ? mestilahh ,special tahu tak ? siap aku tulis name cudin besar besar dekat buku nota sains deaaa :) aku harap freindship aku g dea sampai dunia dan akhirat. aku suke ade kawan macam deaaa :) tuhaaaann ,walau ape ape yang berlaku ,tolong jangan pisahkan kami .sebab aku gembira bile ade deaa .


*HAPPY BELATED BITRHDAY PYKAAA
Maaf sebab lambat wish birthday kauu :( mesti kau tunggu kan ? aku tak dtg pagi tu , aku memang tak sehat . walaupun kau nampak aku kat rumah farah dengan muke happy , maaf .aku tipu diri aku dan korang !! aku tak sehat sbenarnyee.tak sorang pun tahu :( tapi takpe ,janji aku jumpe kauu harituuu :) afiqah ,aku sayang kau sangat . sebab kau ade bile aku susah ,senang dan lain lain .aku rindu semuaa pasal kauu . especially ,gelak dalam kalas , kalau bab membahan orang ,kau lahhh lebih lebihh .lepas tu ,maluuu .muke pun mule lah merahh . aku suke bile aku bersin sebelah kauu , mesti aku tanye "kau tak mandi ke pykaahh" HAHA .mesti kau marah kan ? lepas tu ,mule lah gelak . macam macam aku nak cerita , tapi mase tak banyak lah :( cume satu je aku nak dari kau . walau ape ape pun jadi antara kau dengan aku , aku taknak hilang kawan macam kau . AKU SAYANG KAU NUR AFIQAH :) ILOVEYOUU !!






thanks for reading babe . GO AWAY HATERS :) !

No comments:

Post a Comment