Wednesday 18 April 2012

akhirnyaaa :)


lalalalalalalalalaaaa :) senang hati nheee !! maklum lah, kami dah tak gaduhh dahh ;) teramat suke lah aku kan? yuupp,suke gileee :) aku dengan dea dah elok dah ,dah tak gaduh wlaupun skejap kiteorang gaduh,bagi aku lame :( yelaa ,salah aku pun kan ? pegi lagi gatal gatal layan .takperlu lah aku sebut name deaa ,buang mase je.haha ,and now ,aku malas nak cite panjang panjang pasal benda nhe .sebab , nanti lagi terukk  :(





*and youuuu sma !!
please ,jangan kacau hidup aku.kau ade hidup kau sendiri,and aku jugak macam tuu . kau dah ade gf ,buat cara macam dah ade gf ! if something pun berlaku, aku takkan pilih kau , aku taknak cakap ape ape pasal kau kat sini. nanti buruk pulak name kau ,tp mmg betol pun. cuume satu, aku taknak kauu kacau aku dan afiq !! kau faham ,kerja aku senang.


thanks for reading babe . GO AWAY HATERS :) !

No comments:

Post a Comment