Tuesday 17 April 2012

sedihh :'(

minggu nhe mingguu sedih ke weyhh? haihh --" kenape tibe tibe jadi dekat aku nhe ? yee,mungkin salah aku jugak.slalu cari pasal sangat kan ?lepas nhe mungkin tak dah :) seriously,aku nak afiqq aku yang duluuu :( yang selalu ade untuk aku. now,sekarang dea dah lain sangat.ape yang lainnn ? ntahhlah,mungkin aku tengok dea dah lain. dea jadi macam tuuhh,mungkin salah aku :( semalam lepas aku bangun dari tidur ,tibe tibe aku terfikir sesuatu --" pasal afiq.kalau dea mintak kite jadi begini ,aku relaaa walaupun hati aku tak rela :( tapi klau dea mintak perpisahan ,maaf awak -,- saya memang tak kuat nak lalui semua benda nhe .tolong faham saya jugak.


*muhammad afiq :( saya sangat awak sangat . you're the one and only sayang :) pleasee ,kalau salah nurul.mintak maaf k :( taknak lah selalu jadi macam nhe.saya dah penat awak. saya nak satu je,saya nak muhammad afiq yang duluuu :) saya rinduu yang dulu!!
Say harap awak faham k sayang .
thanks for reading babe . GO AWAY HATERS :) !

No comments:

Post a Comment